Продавець Інтернет-магазин 4you (роздріб, опт, дропшиппінг) розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1153 відгуків
promo_banner

Дякуємо за звернення! Будь ласка очікуйте повідомлення або дзвінок менеджера у робочий час інтернет-магазину.

+380 (93) 309-49-00
+380 (96) 212-10-11
Швидка відправка замовлень з особистого складу!
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Магазини RozetkaОплачуйте замовлення від 300 грн Пром-оплатою та отримуйте безкоштовну доставку в точки видачі Rozetka
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Вартість доставки на відділення за тарифом Нової пошти: в місто – 70 грн, смт чи село – 95 грн. Післяплата: 20 грн + 2% від суми замовлення. Вартість доставки до поштомату – 70 грн.
  • УкрпоштаВідправляємо тільки за 100% передоплати. Для всіх посилок до 15 кг та довжиною не більше 70 см Стандарт 30 грн Експрес 50 грн
  • СамовивізБезкоштовноДля клієнтів з Білої Церкви можливий самовивіз замовлення з нашого складу за адресою Матросова 48Б (Неподалік відділення Нової Пошти № 16). Перед самовивозом потрібно обов'язково оформити замовлення на сайті або по телефону та дочекатися підтвердження менеджера! Оплата на картку або готівкою БЕЗ РЕШТИ при отриманні товару.

Способи оплати

  • Пром-оплатаВи оплачуєте замовлення на сайті, але гроші надійдуть нам лише після отримання товару.
  • Повна оплата на картку ПриватБанкуПовна плата на картку перед відправкою замовлення Новою Поштою чи Укрпоштою
  • ПісляплатаОплата при отриманні замовлення. Вартість пересилання коштів за тарифом Нової пошти: 20 грн. + 2% суми.

Гарантія:

Товар приймається на гарантійне обслуговування лише за наявності оригінальної упаковки та в повній комплектації. Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню у таких випадках: Якщо товар має механічні чи термічні ушкодження. Якщо товар має явні ознаки стороннього втручання, спроби ремонту у неуповноваженому сервісному центрі чи самостійно. У разі пошкоджень, спричинених потраплянням до сторонніх предметів, речовин, рідини. Якщо протягом гарантійного терміну товар експлуатувався з порушенням правил експлуатації чи споживач не виконував рекомендацій підприємства, яке здійснює гарантійне обслуговування товару – ремонт здійснюється за рахунок споживача.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner